Rotterdam

Rijnhoutplein 4

3014 TZ  Rotterdam

Dress for Succes Rotterdam (2)

Dress Winkel Overview-1 (1)
Dress for Succes Rotterdam (6)
Dress for Succes Rotterdam (9)

 

Onze openingstijden zijn:

Dinsdag       10.00 – 16.00 uur

Woensdag   10.00 – 16.00 uur

Donderdag  10.00 – 16.00 uur

Vrijdag          13.00 – 16.00 uur

 

 

 


Ons vrijwilligersteam Dress adviseurs:

Anja, Bob, Elise,

Joke, Karin, Liesbeth,

Marianne, Pamela,

Patty,  Ria,  Silvia,

Soulia, Yoki, Yvonne

 

Onze vrijwilligers op diverse gebieden :

Alberto, visual mechandiser

Elise, Imago trainer

Liesbeth, stijltrainer

Marianne, jobcoach

Pamela, administratief expert & nabellen van onze klanten, huisfotograaf

Yoki, registratie expert

Onze bestuurders:

Klaas, voorzitter

Hanneke, secretaris

Caroline, penningmeester

Anneke, algemeen bestuurslid

Marie Louise, algemeen bestuurslid

Winkel- relatiemanager Marjon

Managementassistent        Estelle

Bob ‘Het is fijn om mensen door advies een beetje te kunnen helpen om een nieuwe start te maken. Ik word blij als ik het zelfvertrouwen van mensen zie groeien door een juiste outfit.’

Karin ‘De uitdaging aangaan om samen met de klant een passende outfit te vinden, waardoor hij of zij zorgeloos en zelfverzekerd naar het sollicitatiegesprek gaat!’

Alberto

Reny en Marjon

Silvia ‘Ik vind het zo leuk om bij Dress for Success te werken omdat mijn passie voor kleding icm met mijn drive om mensen verder te helpen hier samenkomt.’

Patty ‘Het contact met de klant en het samen zoeken naar een mooie outfit maakt het werken bij Dress voor mij zo leuk!’

Elise 

Joke ‘Leuk om bij Dress te werken met een fijn team. Ik vind het fijn om onze klanten voor hun  sollicitatie te kleden in een goede en mooie outfit en dat ik ze blij de deur uit zie gaan.’

Juni 2016 | Pilot Lef op de arbeidsmarkt van start

Het boostprogramma ‘Lef op de arbeidsmarkt’ helpt Rotterdammers met afstand tot de arbeidsmarkt om zich met zelfvertrouwen en authenticiteit te presenteren. Tien deelnemers worden onder meer klaargestoomd voor het maken van een videopitch en het delen van hun verhaal op een zeepkist.

Pilot Lef op de Arbeidsmarkt

Samenwerkingsverband

Het programma is opgezet door Talentcoach. Talentfirst helpt de deelnemers een onweerstaanbaar cv te maken. Dress for Success werkt aan identiteit en imago. Creative Desk draagt zorg voor de videopitch en de foto’s  van de deelnemers en InActing geeft een sollicitatietraining.

 

Pilot Lef op de arbeidsmarkt – kijk hier voor meer informatie

vacatureluurs-compressed for web pages
kijkhaar logo

Winkel | adviseurs

Voor het maken van een afspraak om goed gekleed te kunnen solliciteren.

Voor vragen over het doneren van kleding en de geschiktheid voor onze collectie.

T : 06 15382111 (tijdens openingsuren)

E : [email protected]

 

Winkel – relatiemanager | Marjon Blok

Voor vragen over samenwerking, sponsoring, beurzen, workshops.  En voor activiteiten zoals het organiseren van kledinginzamelingen door bedrijven, bedrijfsmatige (kleding)donaties, de mogelijkheid tot doorverwijzen van kandidaten en vrijwilliger worden bij Dress for Success.

T : 06 30077243

E : [email protected]

 

Managementassistent | Estelle Cohen

T : 06 18669535

E : [email protected]

 

Bestuur, secretaris | Hanneke Willemsen

Voor bestuurlijke zaken.

T :  010 4529863

E : [email protected]

 

Financieel Ondersteunen
Kleding krijgen we gratis van bedrijven en particulieren. Om een outfit compleet te maken zijn er soms extra kosten.
Je kunt ons ondersteunen door je bijdrage over te maken op bankrekeningnummer NL74 RABO 0126 1058 04 t.n.v. Stichting Dress for Success Rotterdam o.v.v. ‘gift Dress for Success Rotterdam’. Elke bijdrage is van harte welkom.

Giften aan erkende goede doelen en instellingen met de ANBI-status kunnen fiscaal aftrekbaar zijn.
Stichting Dress for Success Rotterdam is een algemeen nut beogende instelling (ANBI).
Lees meer informatie over fiscaal aftrekbare giften: bij belastingdienst en/of bij ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling)

Dress for Success Rotterdam is sinds 2010 een algemeen nut beogende instelling (ANBI).

Naam: Stichting Dress for Success Rotterdam
RSIN/fiscaalnummer: 8222.04.423
Contactgegevens: Dress for Success Rotterdam
  Secretaris bestuur: J.G.M. Willemsen
  010-4529863
  [email protected]
Winkel: Rijnhoutplein 4
3014 TZ Rotterdam
 Bestuurssamenstelling: Klaas Folkerts, voorzitter
Hanneke Willemsen, secretaris
Caroline Zegers, penningmeester
Anneke van Leeuwen, bestuurslid
Marie Louise de Bot, bestuurslid

Beleidsplan: klik op deze link

Beloningsbeleid:

Dress for Success Nederland is een vrijwilligersorganisatie. Zij heeft 1 medewerker in dienst en vergoedt vrijwilligers slechts onkosten, zoals reiskosten.

Doelstelling:

De stichting heeft ten doel effectieve hulp te verlenen aan mensen met een minimum inkomen die hun positie wensen te verbeteren, zomede al hetgeen met het vorenstaande verband houdt of daartoe bevorderlijk kan zijn.

De stichting zal die hulp in de eerste plaats verlenen door aan de doelgroep gratis representatieve kleding en kledingadvies aan te bieden ten behoeve van een succesvolle sollicitatie en een succesvolle start van een nieuwe functie.

De stichting kan reserves vormen met het oog op de continuïteit en ontwikkeling van haar werkzaamheid, maar beoogt niet het maken van winst.

Verslag van de uitgeoefende activiteiten: klik op deze link

Financiële verantwoording: klik op deze link

Missie Dress for Success Nederland
‘De missie van Dress for Success® is vrouwen en mannen in staat te stellen economische onafhankelijkheid te bereiken, met een ondersteunend netwerk, professionele kleding en de ontwikkeling van vaardigheden om beter te functioneren in hun werk en persoonlijk leven.’

Wij zijn op zoek naar een Manager! Bekijk snel de functieomschrijving:

Vacature Manager Dress
Sollicitatieformulier Manager

Voor vacatures in 2018 in het bestuur zoeken wij nu al mensen die zich in de loop van 2017 hierop in willen werken. Besturen bij Dress for Success vereist een ‘hands on’ mentaliteit en afhankelijk van de functie 1 a 2 dagdelen per week. Loop jij warm voor een van de 3 openvallende functies?

Bestuurslid Secretaris

Bestuurslid Marketing en PR

Bestuurslid P&O